Bu 7 eksenli robot kolu mobil bir paletli platform üzerine monte edildi ve lastik endüstrisindeki kamyonlarda kullanılıyor. Ladoux'daki Michelin Çalışma ve Araştırma Merkezi tarafından geliştirilen sofistike bir kavrayıcı, bir görüş sistemi ve yapay zeka sayesinde robot kolu lastikleri tanımlıyor, kavrıyor ve lastiği işleme alanına taşıyan robotun altındaki bir konveyör bandına yerleştiriyor.
Manuel modda (radyo kontrollü), platform robotla birlikte her yöne hareket edebilir ve varış noktası yükleme/boşaltma rıhtımıdır. Rıhtıma ulaştığında otonom moda geçer. Ancak, kamyonun dar dorsesinde çalışırken, robot yalnızca sınırlı bir ölçüde ileri ve geri hareket edebilir ve kendini yeniden ortalamak için yalnızca hafifçe dönebilir. Bu durum, özellikle dışarıdan gelen çok sayıda güç, kontrol ve pnömatik hattın robotun çalıştığı treylere yönlendirilmesi için bir alan sorunu oluşturmuştur. Güç kaynağı için batarya veya motor gibi alternatifler, robotun boyut ve ağırlık kısıtlamaları nedeniyle söz konusu değildi.
Bunun yerine, robotun arkasında beton ve kamyon römorkunun ahşap veya plastik kalıbı üzerinde yatay olarak çekilen, minimum 14 m hareket, 12 m/dak. hız ve 1 m/s2 ivmeye sahip bir enerji zinciri sistemi tercih edildi. Rıhtım ve treyler arasındaki küçük yükseklik farkı da bir zorluk teşkil ediyordu ve mümkün olduğunca aşınmasız bir kablo yönlendirmesi gerektiriyordu. Zincir, mobil platformun rayından biraz merkezden uzakta olacağından, bükülmeyi/deformasyonu kabul edebilmesi gerekiyordu.