Strothmann'ın "FeederPlus6 neo" otomotiv gövde yapımında pres hatlarını otomatikleştirmek için kullanılabilir. İşlenmemiş sacdan kaputa, kapı paneline veya komple yan panele kadar olan şekillendirme sürecinde, besleyicinin görevi sacı bir istasyondan diğerine geçirmektir. Bu, dört saniyelik bir ritim içinde karmaşık bir hareket dizisi oluşturur.
FeederPlus6 neo, hizmet ömrü ve esneklik açısından öncekilere kıyasla yeni standartlar belirliyor. Bunun nedeni, doğrusal, döner ve teleskopik hareketlerin üst üste bindirildiği ve hassas bir şekilde koordine edildiği benzersiz kinematiktir. Teleskop ve bunun sonucunda iki kat daha hızlı olan doğrusal hareketler sayesinde, transfer ünitesi birkaç saniye içinde münferit pres aşamalarının çok uzaklarına ulaşabilir. Her istasyonda, üç doğrusal, bir döner ve bir teleskopik olmak üzere toplam beş eksen elektronik olarak senkronize edilir, işlenmemiş parçayı kavrar ve "iplik" bir sonraki istasyona aktarır.
Karmaşık hareketler sırasında özellikle yüksek strese maruz kalan bileşenler arasında kalıba güç ve sinyal beslemesi için enerji zinciri de yer alıyor. Burada toplam altı enerji zinciri gerekliydi ve iki ters ana dönme ekseni üzerindeki kablo yönlendirmesi özel bir zorluk oluşturuyordu.
Her şeyden önce, bunlar çok sayıda stroka izin vermelidir: FeederPlus 6 neo'nun 16 strokluk bir döngü hızı, sadece 24 saat sonra 23.040 strok ve bir yıl sonra 8 milyondan fazla strok ile sonuçlanır. Bu da maksimum güvenilirlik ve sağlam bir tasarım gerektiriyor, özellikle de presler 7/24 çalıştığı için.
Ancak x ekseninde 4 m/s ve y ekseninde 3,5 m/s hızlar ve 20 m/s2'ye varan ivme değerleri de kablo yönlendirmesi tarafından karşılanmalıdır.
Bu gereksinimler enerji zincirindeki kablolar için de geçerlidir: yüksek yüklerde, dar bükülme yarıçapı ve çok sayıda strok için uzun ömürlü servo, bus, kontrol, ölçüm sistemi ve topraklama kabloları bulunmalıdır.