Change Language :

Profil
Neye ihtiyaç vardı?
Bir A-çerçevesinin döner kinematiği için kaymalı yatak
Gereksinimler:
Hava koşullarına dayanıklı ve yüksek yüklere uygun, kendinden yağlamalı ve bakım gerektirmeyen kaymalı yataklar
Sektör
Açık deniz endüstrisi
Müşteri için başarı:
Bakım gerektirmeyen ve korozyonsuz rulman noktaları, uygun maliyetli, özelleştirilmiş kaymalı yataklar

Ship & Yacht Engineering Ltd. uzun yıllardır karmaşık gemi inşa ve deniz mühendisliği projelerinin kablo ve uygulaması konusunda uzmanlaşmıştır. Kurucusu ve CEO'su Erik Hofmann, gemi inşası için rampalardan yolcu gemilerine kadar her şeyi geliştirmektedir. Çeşitli denizcilik şirketleriyle çalışırken, A-çerçevelerinin daha önce gerektirdiği dezavantajların tekrar tekrar farkına vardı.
Sonuç olarak, 180°'lik bir hareket yarıçapına olanak tanıyan, bakım ve yağlama gerektirmeyen döner kinematiğe sahip bir A-çerçevesi geliştirdi: sözde bağlantı sistemi. Kinematiğin yatak noktalarını yağlamasız tutmak ve bakımı en aza indirmek için Hofmann iglidur® kaymalı yataklara güveniyor.
Erik Hofmann'ın ilk bakışta diğerleri gibi görünen yenilikçi A-Frame'i Doğu Frizya'daki Leer limanında duruyor. Ancak ikinci bakışta çok önemli bir şey göze çarpıyor: hidrolik olarak çalışan diğer A-çerçevelerinin aksine, bu A-çerçevesinde harici silindirler bulunmuyor. Hofmann'ın geliştirmesinin en büyük avantajı tam da budur. Kaldırma sistemi bağlantı sistemi kullanılarak yatırılır. Silindirler ve özel dönme kinematiği A-çerçevesinin çerçevesine yerleştirilmiştir ve 180°'lik bir hareket yarıçapı sağlar.

Ship & Yacht Engineering Ltd. tarafından üretilen A-Frame, sınıflandırma kuruluşu tarafından onaylanmıştır ve dönme açısına bağlı olarak 20 tona kadar yük kaldırabilmektedir. Şu anda dünyanın önde gelen coğrafi veri uzmanı Fugro'ya ait bir araştırma gemisine monte ediliyor ve burada örneğin manyetometreleri suya indirmek ve tekrar kaldırmak için kullanılacak.
Döner kinematiğin açık denizlerde ve zorlu hava koşullarında da sorunsuz çalışmasını sağlamak için Hofmann, döner kinematiği için kendinden yağlamalı, bakım gerektirmeyen kaymalı yataklar arıyordu ve bunların uygun maliyetli olması gerekiyordu. Daha önce bronz burçlar kullanmıştı. Ancak, hava koşulları gresi sürekli olarak yatak noktalarından dışarı atıyor, böylece yetersiz yağlama ve korozyonu önlemek için sürekli olarak yeni gres pompalanması gerekiyordu, diyor gemi mimarı.

Hofmann, bir tavsiye üzerine, yağlama gerektirmeyen yüksek performanslı plastiklerin geliştiricisi ve üreticisi olan Köln'den igus® GmbH ile tanıştı. igutex® TX1'den üretilen rulmanlar artık A-Frame'in döner kinematiğinde kullanılıyor. Yüksek yüklü uygulamalar için özel olarak geliştirilmiştir, bakım gereksinimlerini en aza indirir ve ek yağlama gerektirmez.
"Kaymalı yataklarımız, malzeme içindeki odacıklarda milyonlarca kez bulunan birleşik katı yağlayıcı içerir. Bu, rulman noktasını yağlamak için her zaman yeterli yağlayıcı olduğu anlamına gelir. Bu, yetersiz yağlamanın ilk etapta meydana gelmesini önler," diye açıklıyor iglidur® ağır hizmet rulmanları Ürün Müdürü Uwe Sund. İlave yağlayıcı gerekmediğinden, manuel yağlamaya veya otomatik yağlama sistemine gerek yoktur.
Kullanılan ürünler için buraya tıklayın
igutex® TX1 kaymalı yatak
Şahsen:
Pazartesi'den Cuma'ya sabah 8:00'dan akşam 6:00'a kadar.
Online:
24h