ITW Highland UK, bagaj kapaklarının yataklanması için dayanıklı ve güvenilir bir çözüm arıyordu. Çeşitli testler sırasında, rulman üzerindeki yüksek taleplerle ilişkili iki ana sorun ortaya çıktı. İlk olarak, özellikle toz ve tuzlu su ile karakterize edilen olumsuz çevresel koşullar altında bile en az 30.000 devire dayanabilecek uzun ömürlü bir çözüm arıyorlardı. Önceki bir çözüm yalnızca 10.000 hareket gerçekleştirebilmişti. Gövdeler için delikler 47 3,5 mm çelikten yapılmıştır ve bu da burçları tamamen yok olana kadar kesen çapaklar oluşturmaktadır. Bu sorun geçici olarak yatağın içine yapıştırılarak çözülmüştür. Dayanıklılık testlerine ek olarak, toplam nem emilimi, sertlik, yanal yer değiştirme ve uzun süreli statik yük altındaki davranış gibi diğer gereklilikler de karşılanmalıdır. Daha ileri testler için müşteri, araçları kurulu rulman çözümüyle birlikte yaklaşık sekiz hafta boyunca soğuk ve sıcak çöl koşullarını simüle etmek için iklim odalarına gönderdi. İkinci bir gereksinim de rulman desteğiydi. Önceki rulmanlar montaj işlemi sırasında yuvadan düşmüştü. Bu sorun, yuvanın deliklere doğaçlama yapıştırılmasıyla çözülmüş olsa da, bu montaj hattı üretimi için mantıklı ve ekonomik bir süreç değildi. Bu nedenle otomobil üreticisi, yüksek gereksinimleri karşılayacak ve montajı kolay olacak optimize edilmiş bir çözüm arıyordu.