Köln'deki igus® GmbH firmasının açık ve kapalı drylin® R lineer kaymalı yatakları en başından beri otobüs römorklarında kullanılmaktadır. Ürün yelpazesi, lineer teknoloji için özel olarak geliştirilmiş aşınmaya karşı yüksek dirençli polimerlere dayanmaktadır. Boyutlar standart bilyalı burçlarla uyumludur. Özel geometrileri, aşırı çevre koşulları altında bile sağlamlığı garanti eder. Direksiyon sistemi için polimer kayar elemanlara sahip lineer kılavuzlar, treylerin gres veya yağ olmadan ve çok kirli koşullarda bile her zaman güvenli bir şekilde yolda kalmasına yardımcı olur. Kire karşı neredeyse dirençlidirler. En kaba kirlerde bile çok yüksek düzeyde güvenlik sunarlar. Yağlayıcıların yokluğu ve yatak yüzeyinin özel tasarımı, ayrı yuvarlanma yolları ve aralarındaki kesintiler burada özellikle olumlu bir etkiye sahiptir. Nemli kir şafta çarpsa bile, münferit yuvarlanma yollarından silinir ve temassız yollara geri itilir. Rulmanın çalışma yüzeylerinin çapraz çubuğu daha sonra tüm kirlerden arındırılmış ray üzerinde kayar. Her bir treylerin direksiyon sistemine toplam on dört adet drylin® R lineer rulman monte edilmiştir. Bunlar direksiyon hareketini ön tekerleklerden arka tekerleklere iletir. İtme çubuğundan gelen kenar yüklerini almak için muhafazanın merkezindeki bombeleşmeden kaynaklanan yanlış hizalamaları kolayca absorbe edebilen ekstra bir kılavuz sistemi seçilmiştir. Tasarım avantajlarına ek olarak, gömlek kolu rulmanları malzeme özellikleri nedeniyle özellikle etkileyicidir. Korozyonsuzdurlar, aşınmaya dayanıklıdırlar, düşük sürtünme katsayısına sahiptirler, sessiz çalışırlar, hafiftirler ve uygun maliyetlidirler. Şirket içi bir geliştirme asla değerli olmazdı. Bir süre önce, ilk yetkili treyler genel bir revizyon için Augsburg'a geldi. Özellikle rulmanlar analiz edildi ve belirgin bir kusur bulunmadı. Paslanma bile rulmanlara zarar vermemişti.
Şirket tarafından geliştirilen ve patenti alınan yedek itme çubuğu sistemi genel çözümde önemli bir rol oynuyor. Ön aksın direksiyon hareketlerini tamamen mekanik olarak arka aksa iletir. Birkaç çubuk ve uçlarında iki döner halka plakasından oluşur. Uygulama profiline ve müşteri gereksinimlerine bağlı olarak, arka aksın farklı direksiyon açıları belirlenebilir. Römorkları kullanmak çevre ve bütçe için iyidir. Hesaplamalar, filo operasyonunun yakıt maliyetlerini yılda %30'dan fazla azaltabileceğini göstermektedir. Bu da altı haneli rakamlara varan tasarruflara yol açıyor. Ancak hesaplamalar daha da ileri gitmektedir. Lineer kaymalı yataklar yağlama gerektirmediğinden, çevre için de çok zararlı olan pahalı merkezi yağlamaya gerek yoktur.