Change Language :
Ancak KMC, yeni tasarlanan bağlantı sistemi için sadece igus® ürünlerine güvenmiyor. Diğer çeşitli alanlarda da kendilerini kanıtlamışlardır. Örneğin, iki igubal® çubuk ucunun kuvveti ilettiği ayak freni kollarında. iglidur® J rulmanları ayak dayama sisteminde kullanılıyor ve vites kolunun geri vites mili de bir iglidur® rulmanı ile bağlanıyor. Krämer ayrıca vites ve fren kolları için iglidur® J rulmanlarına güveniyor. Ağırlığın yanı sıra, hareket plastiği uzmanı igus® 'un plastiklerinin bir başka önemli avantajı daha var: yağlama gerektirmeden çalışıyorlar. Bu sadece yarış teknisyenini yağlama masrafından kurtarmakla kalmıyor. Zorlu günlük yarış koşullarında gres kullanımı, bileşenin işlevselliğini tehlikeye atabilecek yerlerde kir birikmesine bile neden olabilir.

Vites değiştirme sistemine başka bir plastik yatak takılmıştır.
Ayrıca 2018'de iki yeni kupa daha eklendi. Ve Krämer makinelerinin çevik sürüş tarzını Avrupa ve ABD'deki yarış pistlerinde bizzat deneyimleyebilen çok sayıda motor sporları hayranının saygısını kazandı. Sonuç olarak, işler iyi gelişiyor. 2015'te sadece 14 makine alıcı bulurken, 2018 için hedef yaklaşık 50 ila 75 makine satmak. Ve tabii ki birkaç zafer daha kazanılması gerekiyor - belki de kendi topraklarımızda bile. Super Twin sınıfı yarışlarının tamamı bu yıl İngiltere'de düzenlenirken, Super Mono Şampiyonası da Almanya'ya geliyor. KMC bir kez daha 25 ve 26 Ağustos tarihlerinde Motorsport Arena Oschersleben'de FIM Europe Supermono Cup'ın başlangıcında yer alacak.
Şahsen:
Pazartesi'den Cuma'ya sabah 8:00'dan akşam 6:00'a kadar.
Online:
24h