Change Language :
Quickloading geliştirme ofisi, uçakların taşınmasını kolaylaştırmak ve hızlandırmak için çözümler geliştirmektedir. Burada tüm yıl boyunca açık havada, aşırı soğuk ve sıcakta ve ayrıca asidik buz çözücü maddelerin etkisi altında çeşitli rulman çözümleri kullanılmaktadır. Şirket şu anda çeşitli uygulamalar için mümkün olan tüm tiplerde iglidur® G, iglidur® Q, iglidur® X ve iglidur® Z malzemelerinden yapılmış kaymalı yataklar kullanmaktadır. Bunlar hafif, sağlam, hava koşullarına dayanıklı ve yağlama gerektirmez, bu da örneğin aşırı soğukta kullanılabilecekleri anlamına gelir.
Quickloading ayrıca üçüncü bir ürün için kendi geliştirdiği hortum ve kaplini kullanmaktadır: Fanblade De-Icer (FDI). Geleneksel sistemlere kıyasla daha düşük ağırlığı, tek bir çalışanın bir uçağın her iki motoruna da kontur nozulları tedarik etmesini ve buz çözme işlemini büyük ölçüde otomatik olarak yürütmesini mümkün kılmaktadır. Daha önce, iş tamamlanana kadar iki çalışan bir uçağa bağlı kalıyordu. Münih Havalimanı'nda buz çözme ve uçak çekme işlemlerinden sorumlu şirket, bu olağanüstü başarı için geliştiricileri övdü: EFM'nin bu görevi ekonomik olarak çözebildiği, başka bir deyişle toplam harcama maliyetlerinin toplanan ücretlerden daha düşük olduğu tek sistemdir.
Bir başka proje de "İsviçre çakısı" bağlantı çubuklarıydı. Uçaklar park alanından piste doğru çekiliyorsa, bağlantı noktaları standart olmadığı için uçak tipine uygun bağlantı çubuğu kullanılmalıdır. Römorkörler genellikle yalnızca iki ya da üç farklı çubukla donatılmıştır ve bu nedenle yalnızca belirli uçak tiplerini çalıştırabilir ya da depodan doğru çubuğu getirmeleri gerekir ki bu da zaman alır. Başlangıçta dört, hatta şimdi altı farklı kaplini bir araya getiren bir çekme çubuğu üzerinde çalışmaya bu şekilde başlandı. Bunlar bir magazin içinde düzenlenmiştir ve kafa değişimi sadece 30 saniye sürmektedir. Sistem, Quick Towbar Changer'ın dengelenebileceği yaylı ve ayarlanabilir bir şasiye, tek kişilik kullanım için ergonomik kollara ve elbette yağlama gerektirmeyen, hava koşullarına dayanıklı iglidur® rulmanlara sahiptir.
Hızlı yükleme geliştirmeleri dünya çapında havalimanı operatörlerine sunulmaktadır. Yağlama gerektirmeyen kaymalı yatakları çok az kişi duymuştur. Ancak Lufthansa ve Münih Havalimanı'ndan alınan sertifikalar ve kulaktan kulağa yayılan söylentiler ikna edici argümanlardır. Nihayetinde, ürünler şirket içi testlerden geçirildi. Şimdiye kadar hiçbir şikayet gelmedi.
Şahsen:
Pazartesi'den Cuma'ya sabah 8:00'dan akşam 6:00'a kadar.
Online:
24h