Üretim şirketi EDSCHA Cabrio-Dachsysteme GmbH, yüksek ıskarta oranını azaltmak için aşağıdaki olası çözümlere sahipti:
Döküm parça üzerinde bir takım değişikliği, tahrik koluna montaj sırasında merkez yaka burcuna yapıştırma veya merkez yaka burcunun kalibre edilebilir bir versiyonu. Tahrik kolu, bilezik burçları takıldığında ±0,1 mm toleransla nihai bir boyuta kalibre edilir.
Seçenek 1, takım için yüksek modifikasyon maliyetleri, sıkıştırma için ek bir takım ve her bir tahrik kolu üzerinde frezeleme gerektirirken, seçenek 2, yaka burçlarını akrilat yapıştırıcı ile kaplamak için ek bir çalışma adımı gerektirecekti ve bu da sağlığa zararlı olacaktı.
Bu nedenle, uygulama açısından önemli avantajlar sunan 3. seçenek lehine karar verilmiştir:
Yeni bir iglidur ® kaymalı yatak için takım tarafımızdan uygun maliyetli bir şekilde sağlanabilirken, flanşlı burçlar için montaj takımında sadece basit bir değişiklik yapılması gerekti ve bu da maliyetleri yönetilebilir düzeyde tuttu. Buna ek olarak, taşıyıcı parçanın kalıptan çıkarma pahı ile burcun açıkta kalan flanşı (flanştaki duvar kalınlığı kısmen 0,5 mm'ye düşürülmüştür) arasındaki olası bir yay etkisi, elde edilebilir maksimum boşluğun 0,1 mm daha azaltılmasına yardımcı olur.
Maksimum eksenel boşluk, kalibre edilebilir flanş burcu kullanılarak 1,5 mm'den 0,5 mm'ye düşürülebilir.