drylin® T - Sistem tasarımı, yatay, 1 ray ve 1 araba

Adım 2:

Varyant:1 ray1 el arabası
sy + sz<2 Lx - Y0
ay + az<2 Lx - Y0
sy< 5 Zm
sz<5 Zm

Adım 3:

Adım 3 Koordinat orijini
Adım 3 Koordinat orijini

3.1

Adım 3.1

3.2

Adım 3.2

3.3

Adım 3.3 01
Adım 3.3

Hesaplamalardaki değişkenler

Fa:tahrik kuvveti[N]
Fs:Kütle kuvveti[N]
Fy, Fz:Y veya z yönünde taşıma yükü[N]
sx, sy, sz:Eylemsizlik kuvvetinin mesafesi x, y veya z yönünde[mm]
Ay, Az:Tahrik kuvvetinin mesafesi y veya z yönünde[mm]
wx:Bir ray üzerindeki vagonlar arasındaki mesafe[mm]
LX:Boyuta bağlı sabit[mm]
Zm:Boyuta bağlı sabit[mm]
Y0:Boyuta bağlı sabit[mm]
b:Kılavuz raylar arasındaki mesafe[mm]
µ: sürtünme katsayısı, statik yükler için µ = 0, dinamik yükler için µ = 0,2
ZW:Ray başına kızak sayısı

Adım 4:

4.1

Adım 4.1

4.2

Adım 4.2

Sabit değerler

Sipariş numarasıLX [mm]ZM [mm]Y0 [mm]
TW-01-15291611.5
TW-01-20352315.0
TW-01-254125 19.0
TW-01-30492921.5

Katsayılar

1 ray, 1 el arabası
K1|(ay+Y0)/Lx|
K2(sy+Y0)/Lx
K3|az/Lx|
K4|sx/Lx|
K5sz/Lx
K6|(sy+Y0)/Zm|
K7|sz/Zm|

Adım 5:

İzin verilen maksimum yük

Sipariş numarasıFymax, Fzmax [N]
TW-01-152,000
TW-01-203700
TW-01-255.000
TW-01-307,000

Adım 6:

Adım 6

Danışman

Sorularınızı kişisel olarak cevaplamaktan mutluluk duyacağım.

Talepler ve Sevkiyatlar