Fransız Vossloh Cogifer şirketi 100 yılı aşkın bir süredir her türlü demiryolu ağı için sabit tesisler alanında uzmanlaşmıştır. Pazar liderlerinden biri olan tesis üreticisi, dünya çapında tüm yükler, profiller ve ray ölçüleri için özelleştirilmiş makaslar ve geçitler planlamakta, tasarlamakta ve üretmektedir. Trier tesisi öncelikle tramvay makasları üretiyor ve her yıl toplam 300 ila 400 makas üretiliyor.
Tüm makaslar modern makineler kullanılarak iki vardiya halinde üretilmektedir. Bu makineler arasında testere ve delme makineleri, freze tezgahları ve 2002'den beri kullanılmakta olan CNC kontrollü bir portal freze makinesi bulunmaktadır. Kabloları uzun vadede çok sayıda sıcak talaştan korumak için şirket kapalı bir sistem olan enerji borusuna güveniyor. Ancak, sahadaki aşırı gereksinimler nedeniyle, eski enerji besleme sistemi genellikle en fazla dokuz ay sonra yıpranıyordu, bu nedenle üretici dahil oldu ve birlikte alternatif bir çözüm aradılar. Metal enerji besleme sistemi gibi çeşitli yaklaşımlar değerlendirilmiş ve daha sonra reddedilmiştir.
Noktaların frezelenmesi sadece her boyutta son derece yüksek sayıda talaş üretmekle kalmıyor, aynı zamanda çok keskin kenarlılar. "Bazıları iğne gibi kızgın bir şekilde fırlıyor. 600 °C ve üzeri sıcaklıklar nadir değildir," diyor Matthias Krames ve sahadaki koşulları özetliyor. Çipler plastikte yanma ve erime izleri bırakıyordu ve enerji besleme sisteminin kapağı muazzam yük nedeniyle yer yer açıldı. Çipler yavaş yavaş içeri girerek takılı kablolar için kritik hale geldi. Sonuç olarak sistem defalarca durma noktasına geldi. Ayrıca, tesis üreticisi uzun vadede de dayanacak uygun maliyetli bir çözüm arıyordu.