Change Language :
Çok yetenekli olarak adlandırılmayı hak eden bir şantiye aracı varsa, o da hiç şüphesiz AUSA'nın DR601AHG modelidir. Damper olarak da bilinen bu damperli kamyon 6 tona kadar yük taşıyabilir. İster kum veya çakıl, ister tuz veya ahşap ve taş gibi genel kargo olsun - damper engebeli araziler için tasarlanmıştır ve her şeyden önce bir şeyi vardır: çalışması gerekir. İspanyol şirket şu anda diğer ülkelerin yanı sıra Avrupa, İngiltere, Çin ve ABD'ye teslimat yapıyor.


CFROBOT8 bus kablosu ve CF77.UL.D kontrol kablosu triflex ile birlikte® R. Böylece yüksek esneklik ve mükemmel çekme kuvveti emilimi sağlanır.
Üç boyutlu olarak hareket edebilen enerji zinciri triflex® R, veri yolu kablosu CFROBOT8 ve kontrol kablosu CF77.UL.D ile birlikte test edilmiştir.
Triflex® R, dönme ve döndürme hareketleri gibi 3D uygulamalar için özel olarak tasarlandığından en iyi seçenek olduğunu kanıtladı. Başlangıçta zorlu çok eksenli robotlar için geliştirilen bu kablo, yüksek gerilme kuvveti emilimi ve yüksek esneklik ile karakterize edilir ve kesin olarak tanımlanmış bir bükülme yarıçapı da dahil olmak üzere çok uzun bir süre boyunca AUSA'nın tam olarak ihtiyaç duyduğu şeyi yapar.
Bus kablosu kullanılarak burulma hareketleriyle ilgili tüm sorunların üstesinden gelinebilmiştir. Yumuşak ve kaygan yapı elemanlarının karışımı, içerdiği dolgu elemanları ile birlikte AUSA damperinin sürücü koltuğunda meydana gelen kuvvetlerin emilmesini sağlar. Bu, PTFE elemanları ve suni ipek iplikler sayesinde mümkün olmaktadır. Chainflex® robot kablosu PTFE kayar folyolar içerir, böylece burulma için optimize edilmiş ekran yapıları gerekli dengeleme hareketlerini gerçekleştirebilir. Ayrıca, burada kullanılan gibi bus kabloları, e-zincir® uygulamalarında kalıcı kullanım için özel olarak geliştirilmiş ve test edilmiştir.

Bu da onları AUSA ve sürücü koltuğunu döndürülebilir hale getirmek için kullanma fikri için ideal kılmaktadır, çünkü bus kablosunun mekanik gereksinimleri, dış kılıf malzemesi ve tasarım ilkesi aracılığıyla uygulamaya özel olarak tanımlanabilmektedir: Elektrik tasarımı, ilgili bus spesifikasyonunun elektriksel özelliklerini garanti edecek şekilde seçilmiştir. Sonuç olarak, bu kabloları AUSA için optimum çözüm haline getiren, elektronik, bağlantı mekaniği ve kablonun tedarik edilecek sistemle ve gerekli veri aktarım hızlarıyla hassas koordinasyonudur. Robot kablosunun kurulmasıyla birlikte AUSA artık damperlerini 3 boyutlu hareketler için en uygun şekilde donatıyor. Burulma için optimize edilmiş yalıtım malzemeleri ve mekanik sönümleme elemanları, tüm hizmet ömrü boyunca en iyi iletim özelliklerini sağlıyor. AUSA ayrıca igus® şirketinin kablosunu tercih etti çünkü şirket metre başına ±180° burulma ile 5 milyon hareket döngüsünü garanti edebiliyor.

Damperde bulunan CF77.UL.D tipi chainflex® kontrol kablosu, hem doğrusal hem de burulmalı son derece yüksek yükler için tasarlanmıştır. Şirket igus® CF77.UL.D'nin çalışması için 10 milyon döngü garanti etmektedir. Kablo tamamen yağa dayanıklıdır. Bu, bu tür bir AUSA damper için geçerli değildir, ancak bu tür bir kablonun esnekliğini bir kez daha kanıtlamaktadır. Aynı durum güneş radyasyonu için de geçerlidir. Sürücü koltuğu uygulaması için önemsiz olsa da, uzun hizmet ömrünü vurgulamaktadır. AUSA'nın her durumda faydalandığı şey: halojensiz PUR bazlı bir bileşikten yapılmış, aynı zamanda düşük yapışma ve aşınmaya karşı yüksek dirençli bir kablo kılıfı. Bu, damperdeki sürücü koltuğunun artık güvenilir bir şekilde uzun bir süre boyunca sürekli olarak hareket ettirilebileceği anlamına gelir. İnşaat mühendisliği, yol yapımı veya taşımacılık gibi olumsuz çevresel parametrelere sahip sektörlerde ve AUSA'nın faaliyet gösterdiği 90 ülkenin tamamındaki farklı iklim koşulları göz önüne alındığında bile.
Şahsen:
Pazartesi'den Cuma'ya sabah 8:00'dan akşam 6:00'a kadar.
Online:
24h