Hamburglu Jungheinrich AG, forkliftler ve dahili malzeme akışı için kullanılan diğer araçlar gibi endüstriyel kamyonların üreticisidir. Lüneburg fabrikası özel forkliftler ve küçük serilerden sorumludur ve birçok kamyon burada sıfırdan geliştirilmektedir.
Bu, büyük bir İskandinav mandırası için özel bir alçak kaldırma aracı için de geçerlidir. Sadece tek bir çatal ve tek bir paten tekerleği olması dikkat çekicidir. Şasi açısından bir tür "ters" üç tekerlekli forklifttir. İkinci bir çatalın eksikliği, üçüncü boyutta ek bir bom benzeri yük taşıma cihazı ile telafi edilmektedir. Aracın amacı: mandırada birbirine itilebilen arabaları toplamak ve bunları otomatik bir yıkama sisteminin yükleme alanına taşımaktır. Sürücü çatalı araba silindirleri arasında hareket ettirir. Kaldırma fonksiyonunu etkinleştirdiğinde, arabaları üstteki sabit yük taşıma ataşmanına sıkıştırır ve böylece sabitler.
Jungheinrich, bu tip özel forkliftleri çeşitli mandıralar için birkaç kez üretmiştir. Ancak mevcut proje için sorumlular ek bir işlev istediler. Yıkama tesisi yalnızca on araba alabildiğinden, forkliftin bir seferde ondan fazla arabayı taşıyamaması gerekiyordu. Bu nedenle, hareket eden araba sayısını sınırlamak için sıkıştırma tertibatının önüne üçgen bir plaka takılmıştır. Ancak, ondan fazla arabanın taşınacağı başka varış noktaları da olduğu için, bu kanatlar dönecek şekilde tasarlanmıştır. Somut olarak bu, tasarımcıların sınırlayıcı üçgen plakanın motorlu olarak kaldırılmasını ve indirilmesini sağlamaları gerektiği anlamına geliyordu.