Change Language :
Güvenilir biniş sistemleri. Tramvay veya trenle seyahat ederken, yolcular biner binmez ilk igus® bileşenleriyle karşılaşırlar. chainflex® kablo, dryspin® kılavuz vida teknolojisi ve enerji kaynağı, biniş sistemlerini bakım gerektirmeyen ve her şeyden önce güvenilir bir şekilde çalıştırmak için kullanılır.
Yolcu bölmesinde bakım gerektirmeyen ve temiz uygulamalar. iglidur® Polimer kaymalı yataklar ve drylin® lineer kılavuz, ek yağlayıcı olmadan temiz ayar, düşük sürtünme katsayısı ve düşük gürültülü hareketler sağlar. Bu, igus® malzemelerinde bulunan kuru yağlayıcılar sayesinde mümkün olmaktadır.
Hareket plastiği sürücü kabininden frenlere kadar kullanılır. Trenlerin ve tramvayların kumanda elemanları da hareket plastiğinin özelliklerinden faydalanır. drylin® lineer kılavuzlar örneğin fren kollarında kullanılır. Yüksek aşınma direnci için, kontrol panellerindeki ve acil durum frenlerindeki yatak noktaları iglidur® G kaymalı yataklarla donatılmıştır. Frenler ayrıca korozyona uğramadıkları ve darbe ve kir durumunda mükemmel çalışma sağladıkları için iglidur® kaymalı yataklarla donatılmıştır.

Barselona'daki Metro del Valles hattındaki yeni hafif raylı araçlar için kompakt yolcu kapıları geliştiriliyor: Bu iş İspanyol Masats şirketinin görevidir. Mühendisler kapıların açılma mekanizmalarında chainflex® kontrol kablosu ve e-chain® kullanıyorlar. Özel tasarımları sayesinde kontrol kabloları sadece 20 milimetrelik son derece küçük bir bükülme yarıçapı ile çalışmayı mümkün kılıyor. Bu nedenle kablolar, piyasadaki en az yer kaplayan sistemlerden biri olan yolcu kapıları için idealdir.

Ideenzug, yarının yolcu taşımacılığına adanmış bir Deutsche Bahn girişimidir. Geliştirilen konseptlerden biri: yerden tasarruf sağlayan süspansiyon ve tren yolculuğu sırasında scooterların şarj edilmesi için bir e-scooter asansörü. İki tekerlekli araçlar bir tutucuya bağlanır ve doğrusal bir eksen üzerinde elektrikle yukarı ve aşağı hareket ettirilebilir. Bu noktada drylin® yağlama gerektirmeyen çalışma için tahrikli lineer tablalar devreye giriyor.

Kayar basamaklar her türlü hava koşulunda çalışmalı ve puset veya sınırlı hareket kabiliyetine sahip yolcuların trene bağımsız olarak binip inebilmeleri için güvenli olmalıdır. Knorr-Bremse GmbH, Division IFE'nin yeni geliştirmesinin ana bileşenleri yağsız ve dolayısıyla bakım gerektirmeyen dryspin® yüksek helisli kılavuz vida ve igus® kılavuz vida somunudur. Korozyona ve ortama karşı dayanıklıdırlar ve önemli ölçüde azaltılmış maliyetlerle uzun bir hizmet ömrü sağlarlar.

Bu yüksek hızlı trenler Pekin ve Şanghay arasında saatte 350 km'ye varan hızlarda seyahat etmektedir. Dış kapılar drylin® R serisi şaft kılavuzları tarafından yönlendirilmektedir. Avantajı: Lineer rulmanların kayar folyoları yağlama ve bakım gerektirmeyen iglidur® malzemeden yapılmıştır. Rulmanlar ayrıca çok sessiz çalışır ve bazen olumsuz hava koşullarında bile güvenilir bir şekilde çalışır.

Société Nationale des Chemins de Fer Luxembourgeois'in (CFL) tren yıkama sistemi, 200 metre uzunluğundaki yıkama salonunda her gün yerel ve uzun mesafeli trenleri temizliyor. Yıkama arabalarının trenin her iki tarafında hareket etmesini sağlamak, sistemin durumunu izlemek ve öngörücü bakım planlamak için akıllı sensör teknolojisiyle birlikte çeşitli enerji zincirleri kullanılmaktadır.

İngiltere'deki Felixstowe limanında bulunan bu transfer masası, lokomotiflerin sekiz hattan doğru olanına hızlı bir şekilde taşınmasını sağlıyor. Ağırlığı 170 tona kadar olan lokomotifler 30 metreye kadar bir mesafe boyunca itilmektedir. Kontrol ünitesinden transfer masasına giden kabloların limandaki aşırı hava koşulları ve tuzlu havada bile uzun vadede güvenli bir şekilde yönlendirilmesini sağlamak ve bakım sürelerini minimumda tutmak için operatörler, E4 serisinden bir e-zincir® ve chainflex® kablolarının kullanıldığı paslanmaz çelikten yapılmış igus® flizz® sistemini tercih etti.

Zweiweg International, Suudi Arabistan'ın Riyad kentindeki metro için özellikle esnek temizleme teknolojisi ile karakterize edilen iki yönlü bir temizleme aracı geliştirdi. İnşaat kitimizdeki lineer sistemler de buna katkıda bulunuyor. Yağlama ve bakım gerektirmeyen lineer teknoloji, geri çekildiğinde kompakttır ve yüksek su basıncı altında çok fazla eğilmeden uzun bir uzatma uzunluğuna izin verir. Yağlama gerektirmedikleri için kir ve tozun da etkisi yoktur.

Rayların üzerinden saatte 300 km'den fazla hızla geçiyorlar: yüksek hızlı trenler. Raylardaki en küçük çatlaklar bile bir güvenlik riskine dönüşebilir. Türk şirketi Burak Çevik, bu tür kusurları tespit etmek için raylar boyunca hareket eden bir test sistemi inşa ediyor. Yatak noktalarında igus® firmasının yüksek performanslı plastikten yapılmış lineer rulmanları kullanılıyor. Polimer rulmanlar uzun yıllar boyunca yağlayıcı kullanmadan çalışabiliyor. Ayrıca tozlu ve nemli ortamların yanı sıra dalgalı sıcaklıklara da dayanıklıdırlar.
Şahsen:
Pazartesi'den Cuma'ya sabah 8:00'dan akşam 6:00'a kadar.
Online:
24h