Change Language :

Uçaklar yerdeyken her şeyin çok hızlı gerçekleşmesi gerekir. " cirosunu" mümkün olduğunca çabuk gerçekleştirmek için çok sayıda özel araç geliştirilmiştir: Yer Destek Ekipmanı (GSE).
Burada yakıt ikmali, bagaj boşaltma, buz çözme ve uçağa binme gibi çok sayıda işlem aynı anda gerçekleştirilmektedir. Özellikle bileşenler için zorluklar arasında esneklik (her uçağın boyutu farklıdır, GSE araçları buna uyum sağlayabilmelidir) ve mutlak güvenilirlik yer alır. Havalimanında güneşin parlaması, fırtına veya kar yağması fark etmeksizin GSE güvenilir bir şekilde çalışmalıdır. Her arıza pahalıdır.
 
Dünya çapındaki müşteriler, korozyon ve bakım gerektirmediği, kimyasallara karşı dayanıklı olduğu ve öngörülebilir bir hizmet ömrü ile kesinlikle güvenilir olduğu için hareketli plastiğe güvenmektedir.

Uçuş sırasında aerodinamiği ve dolayısıyla güvenliği garanti etmek için, uçaklar engellerden tamamen arındırılmış olmalıdır. Bu durum soğuk mevsimlerde buz ve kar için de geçerlidir. Zaman baskısı altında hayatta kalmak için insan ve makineden çok şey talep eden karmaşık bir görev.
Enerji zinciri, kablo ve rulman teknolojimiz zorlu koşullar altında test edilmiştir ve teleskopik kollarda, kabin dönüşünde veya püskürtme nozulunda kullanım için idealdir. Bazı iglidur® malzemeleri glikol, formik asit, parafin veya Skydrol gibi maddelere karşı da dayanıklıdır.

1. kabin ekipmanları

2. Kabinin dönüşü

Kargo yükleyicileri havaalanlarında büyük konteynerleri veya bagaj parçalarını uçaklara yüklemek için kullanılır. Ağır yüklere ve zorlu koşullara dayanabilmeli ve ayrıca yüksekliği ayarlanabilir olmalıdır.
e-chain® ve chainflex® kablo, yükseklik ayarı için kablo yönlendirmesi için idealdir. dry-tech® kaymalı yataklar, baskı pulları ve makaralar esnek bir şekilde kullanılabilir ve 200 MPa'ya kadar yükler altında bile tamamen yağlama gerektirmez. Bu nedenle örneğin makaslı kaldırma masalarında veya platformlarda kullanılırlar.

1. korkuluk katlama mekanizması

2. korkuluk uzatma mekanizması

"pushers" veya "towbar tugs" olarak da bilinen uçak römorkörleri gerçek güç santralleridir. Uçakları pistte veya bakım hangarlarında hareket ettirmek için kullanılırlar. Bazı modellerde ön tekerlek bir mekanizmaya sıkıştırılır ve uçak kaldırılır.
iglidur® ağır hizmet tipi kaymalı yataklar burada sıkıştırma mekanizmasında kullanılır, kablo ve hortumu yönlendirmek için enerji zincirleri kullanılır ve PRT çevirme halkaları sürücü kabinindeki koltuğun gerekli dönüşünü sağlar.

1. kapılar, menteşeler, kanatlar

2. sıkıştırma cihazı


4. kabin ekipmanları

İkram kamyonları boş "servis arabalarını" uçaktan dışarı taşımak ve dolu olanları tekrar içeri almak için kullanılabilir. Kamyon ile uçak arasındaki son birkaç metre genellikle teleskopik bir platform ile köprülenir.
Burada, hareketli plastik çeşitli uygulamalar için idealdir: yükseklik ayarında kablo yönlendirmesi için e-zincir® veya platformda drylin® lineer rulmanlar ve iglidur® kaymalı yataklar. hareketli plastik, yağlama gerektirmemesi, yüksek kenar yükleri ve Skydrol, formik asit veya glikoller gibi kimyasallara karşı direnci sayesinde burada puan kazanır.

1. korkuluk uzatma mekanizması


3. teleskopik platform


Ambulift, fiziksel engelli kişilerin bir uçağa güvenli ve rahat bir şekilde binmelerini sağlamak için kullanılır. Hem önde (Ambulift'e binerken) hem de arkada (uçağa binerken) çok sayıda hareket gerçekleşir. Hareket plastiği yardımıyla bunlar tamamen yağlama gerektirmeden otomatikleştirilebilir.

1. kapılar, menteşeler, kanatlar

2. teleskopik platform

3. dikey platform ayarı

Şahsen:
Pazartesi'den Cuma'ya sabah 8:00'dan akşam 6:00'a kadar.
Online:
24h